Meteen naar de content

Volg ons!

Gratis verzending vanaf €75

Retouren tot 14 dagen na ontvangst

Op werkdagen voor 16:00 besteld, veelal morgen in huis

De leukste musthaves!

    Veel gestelde vragen

    Bestellen

    • Hoe plaats ik een bestelling?

      Heb je iets leuks gezien? Kies, indien nodig, de gewenste maat en voeg het item toe aan je winkelwagen. Zodra jij helemaal uitgeshopt bent, ga je naar jouw winkelwagen en kies je voor de optie betalen. Controleer je winkelwagen en vul daarna je gegevens in. Vergeet niet akkoord te gaan met onze Algemene Voorwaarden. Anders is het helaas niet mogelijk een bestelling te plaatsen!

    • Met welke betaalmethodes kan ik betalen?

      Je kunt bij ons snel en veilig betalen met IDeal, dit is de meest gebruikte methode binnen Nederland. Verder is het ook mogelijk om te betalen wanneer je het product komt afhalen. 

    • Waarom heb ik nog geen bevestigingsmail ontvangen?Soms kan het nog wel eens gebeuren dat onze mails in jouw spam-box terrecht komen. Check deze eerst even. Wanneer dit niet het geval is en het geld wel is afgeschreven, neem even contact met ons op. Is het bedrag niet afgeschreven? Dan is jouw bestelling waarschijnlijk niet goed doorgekomen en kun je het beste nog een keer proberen jouw bestelling te plaatsen. Blijft het fout gaan? Neem dan even contact met ons op en we zoeken het samen uit!
    • Hoe lang is jullie levertijd?

      Wanneer je voor 16:00 besteld op een werkdag, wordt jouw bestelling uiterlijk de volgende dag verzonden. Bestel je in het weekend of in de avond, dan wordt je bestelling de volgende werkdag verwerkt en verzonden. Nadat we de pakketjes aan DPD hebben overgedragen hebben wij geen invloed meer op de levertijd. 

    • Wanneer ontvang ik een track & trace code?

      Je ontvangt jouw track & trace wanneer het pakketje verwerkt is en klaar ligt om opgehaald te worden door PostNL. Dat betekent dus dat je niet direct een track & trace code ontvangt na jouw aankoop, aangezien deze eerst door ons verwerkt moet worden. Duurt het allemaal wel erg lang? Neem dan contact met ons op, en we zoeken het voor je uit!

     

    Bezorgmogelijkheden

    • Welke manieren van bezorgen zijn er bij jullie?

      Wij hebben drie mogelijkheden om jouw bestelling bij jou te laten komen. Allereerst kan je pakket door PostNL aan huis bezorgd worden. Ook kan jouw pakket door ons persoonlijk bezorgd worden. Dit kan alleen in de gemeente Heerde en Epe. De kosten hiervoor bedragen €3,50. Daarnaast kan je jouw pakket ook bij ons afhalen. Dit is gratis.

    • Hoe werkt het afhalen?

      Zoals hierboven benoemd is, is afhalen ook een mogelijkheid bij ons. Wij zijn op werkdagen beschikbaar voor click and collect van 16:00-19:00. Via de Whatsapp of mail wordt je op de hoogte gehouden wanneer jouw pakket klaar ligt. 

     

    Retourneren & ruilen

    • Hoe kan ik een artikel ruilen of retourneren?

    Hoe kan ik iets terugsturen?

    Stap 1: Mail naar labelmheerde@gmail.com om jouw retour aan te melden. Benoem in de mail jouw gegevens, ordernummer en de items die je wilt retourneren. Jouw retour is nu aangemeld bij ons! Als reactie hierop zul je zo snel als mogelijk is een retourlabel ontvangen van ons. Deze is van PostNL.

    Stap 2: Vul het retourformulier in en stop deze met jouw items in een afgesloten zak/pakket.

    Stap 3: Zorg dat de retourlabel goed zichtbaar is en goed vast zit. De retourkosten zijn voor eigen rekening (5,95) en zullen verrekend worden met het terug betalen van jouw bestelling. Vergeet geen verzendbevestiging en track and trace code te vragen en bewaar deze goed! Mocht jouw pakket om welke reden dan ook niet bij ons zijn aangekomen, dan zijn de verzendbevestiging en track and trace code belangrijk. Deze zijn de bewijzen van afgifte!

    Stap 4: Als wij het pakket ontvangen hebben, zullen wij dit laten weten. Daarna zullen we jouw pakket zo snel mogelijk verwerken en het geld terug boeken. Mocht het allemaal nou erg lang duren? Doe even een berichtje. Dan controleren we samen even hoe dit komt. 

    • Wat is de retourtermijn?
    Je mag je bestelling of een van je bestelde items binnen 14 dagen aan ons retourneren. De artikelen moeten wel ongedragen, onbeschadigd en van alle labels zijn voorzien anders kunnen wij deze niet als retour afhandelen.
    • Mag ik een sale artikel retourneren?

    Nee, helaas mogen artikelen die gekocht zijn in de sale/uitverkoop niet retour gestuurd worden. Bij een retourzending die alsnog een sale artikel bevat, wordt nooit het bedrag van het sale artikel terug gestort. In uitzonderlijke gevallen wordt de waarde van de geretourneerde sale-artikelen omgezet in een kortingscode voor een volgende bestelling.

    • Mijn artikel is beschadigd, verkeerd geleverd of incompleet, wat moet ik doen?

    Erg vervelend! Dit is niet de bedoeling, maar het kan helaas gebeuren dat er iets is misgegaan tijdens het verwerken van jouw bestelling. In dat geval vragen we je om contact op te nemen met ons via de mail: info@labelmheerde.nl . Wij zullen je bericht zo snel mogelijk in behandeling nemen en lossen het graag samen met jou op! Wij kunnen jou op deze manier het beste & snelste helpen voordat je eventueel onnodige kosten maakt.

    • Ik heb mijn bestelling geretourneerd, maar heb nog geen bericht ontvangen.

    Hoogst waarschijnlijk hebben we jouw geretourneerde artikelen nog niet ontvangen of verwerkt. Wanneer wij jouw retour ontvangen hebben, sturen wij een bericht per mail. Je kunt bij evt. restitutie van het aankoopbedrag het geld binnen 5 werkdagen op je rekening verwachten. Bewaar wel altijd het verzendbewijs van je retour totdat je van ons een bericht hebt ontvangen en je evt. het bedrag op je rekening hebt ontvangen. Duurt het allemaal wel erg lang? Neem gerust contact met ons op!

     

    Sale

    • Mag ik sale retourneren?

    Het is helaas niet mogelijk om sale/uitverkoop te retourneren. Dit met de reden dat sale vaak oude collectie is, die we niet meer in de winkel kunnen verkopen. Heb je vragen over bijvoorbeeld de pasvorm of maat van een sale-product om zeker te zijn of het past? Wij adviseren jullie heel graag, stuur ons gerust een berichtje via de mail.

    • Het item wat ik besteld heb is nu opeens in de sale, krijg ik het verschil terug?

    Helaas geldt de sale vanaf een bepaalde datum en is dit niet met terugwerkende kracht. Vaak zijn het laatste maatjes, dus de kans is groot dat wij, door jouw bestelling, bijvoorbeeld nog maar een laatste stuk op voorraad hebben. Deze wordt dan verplaatst naar de sale, zodat we ruimte kunnen maken voor nieuwe items. Vaak wordt de ingang van de sale ook duidelijk gecommuniceerd en is het eigen risico om hier eventueel op te wachten met bestellen.

     

    Overige vragen

    • Ik heb het antwoord op mijn vraag nog niet kunnen vinden, wat nu?

    Natuurlijk doen we ons best om alles zo duidelijk mogelijk voor jullie te maken. Het zou natuurlijk ook mogelijk zijn dat er iets nog niet helemaal duidelijk is. We helpen je uiteraard ook dan graag verder! Je kunt ons altijd bereiken via ons e-mail adres info@labelmheerde.nl of via onze social-media kanalen. Op alle kanalen zijn wij bereikbaar op werkdagen tussen 9:00-18:00. Laat ons gerust weten hoe we kunnen helpen!

    Bezorging

    Voor 16:00 besteld? Jouw musthaves heb je veelal de volgende werkdag in huis.

    Retouren

    Jouw musthaves kun je tot 14 dagen na ontvangst retourneren.

    Verzendkosten

    Bestel je voor €75,- of meer aan musthaves? Dan betaal je geen verzendkosten.